Stáhněte si zdarma tyto články:

24 + 3 způsoby, jak upevnit věrnost vašich zákazníků

(Následující článek se stal jedním z nejpopulárnějších: Zákazníci si jej vylepují na stěny v kancelářích, firmy jej rozdávají zaměstnancům při školeních o péči o zákazníky a pro své čtenáře je dokonce přetiskl týdeník Profit.)

Mít mezi svými zákazníky takové, kteří u vás budou nakupovat celý svůj život, je představa sice krásná, ale utopická. Dnešní zákazník se vyznačuje zejména zájmem o svůj vlastní prospěch. Pokud uvidí, že za stejné peníze dostane u konkurence více, bez mrknutí oka začne nakupovat tam.

Realistickým cílem je tedy získat zákazníkovu věrnost na ohraničenou, časově a prostředím omezenou dobu. A během této doby si získat co nejvíce zákazníkovy pozornosti. Tento princip "omezené věrnosti" vám pomůže stanovit realistické, dosažitelné a přiměřené cíle.

Žádný z následujících nápadů není schopen získat zákazníkovu věrnost samostatně. Významných výsledků dosáhnete pouze pokud začne působit několik z nich najednou. A cílem je zapojit je do práce pro vaši firmu všechny.


...

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz