Stáhněte si zdarma tyto články:

Jak dosáhnout aby na vaši nabídku reagovalo více zákazníků

Mnoho z nás by si přálo, aby celé prodejní úsilí spočívalo v tom, že zákazníkům řekneme „to všechno kolem, co vidíte, jsou naše produkty, zde je ceník a až si něco vyberete, dejte nám vědět“.

V reálném životě takto ale prodej nefunguje a my musíme zákazníkovi cestu ke koupi nejen vyšlapat - a odstranit všechny překážky - ale navíc mu musíme celý nákup ještě zpříjemnit a zatraktivnit.

Pokud by před vás prodavačka v parfumerii postavila zavařovací sklenici se žlutou tekutinou, tvrdila vám, že obsahem je nejnovější parfém jedné světové celebrity a chtěla po vás 3.000 Kč, jednoduše by jste se jí vysmáli. A to přesto, že může mluvit pravdu.

Při nákupu na nás totiž nepůsobí jen vlastní výrobek, ale také forma nabídky. A to znamená nejen balení, barevnost, velikost či kvalita, ale také vlastní...


...

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz