Stáhněte si zdarma tyto články:

Jak překonat nedůvěru zákazníků

Představte si, že se potkáme na ulici, pozdravíme se a já na vás vyhrknu: "Půjčíte mi 1000 Kč?".

Co uděláte?

S největší pravděpodobností mě odkážete do patřičných míst... a právem.

Přitom přesně takto se ve skutečnosti chová pracovník, který zákazníkovi začne ihned po pozdravení "prodávat": "Dobrý den, vidím, že se díváte na naše plynové kotle. To je dobrá značka. Nejlepší, co prodáváme. Máte rodinný dům? Neuvažujete o podlahovém vytápění? Mohl bych vám nabídnout novinku - dálkové ovládání. Nechcete si to vyzkoušet?"

K tomu, abychom mohli zákazníkovi něco prodat, o něm musíme nejdříve něco vědět. A k tomu, aby nám o sobě něco prozradil, musíme nejdříve...


...

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz