Stáhněte si zdarma tyto články:

Jak sami nevědomky brzdíme zvyšování prodeje

Každý z nás má hrubou představu, čeho by chtěl se svou firmou dosáhnout.

Někde to znamená postupně koupit nové automobily, později vlastní nemovitost a potom vybudovat síť poboček. Jiní měří úspěch počtem zaměstnanců. A pro další je cílem vyšší podíl na trhu nebo větší povědomí o jejich firemní značce.

Ze zkušenosti s různými klienty ale vím, že jen velmi málo lidí si stanoví KONKRÉTNÍ cíle.

A právě to je důvod, proč stále přešlapují na místě.

Standardním cílem bývá "zvýšit zisk" nebo "minimalizovat náklady". Takto stanovený cíl je ale natolik všeobecný, že nás vlastně vůbec nemotivuje.

Každý psycholog vám řekne, že největším problémem v lidské motivaci je dosáhnout toho, aby dotyčný převzal za výsledek odpovědnost. A právě konkrétní určení přesného cíle, ke kterému směřujeme, je převzetím takové zodpovědnosti.

K tomu, aby naše snaha zvyšovat prodej měla smysl, si musíme odpovědět na tři základní otázky:


...

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz