Stáhněte si zdarma tyto články:

Jak zhodnotit úroveň Vašich služeb...

Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem spokojeni zákazníci?

Následující příběh vám přiblíží, co mám na mysli...

Před nějakým časem jsem se účastnil konference, která probíhala v jednom luxusním hotelu na Moravě. A protože právě tato jednání jsou výhodným místem pro setkání s kolegy z branže, kteří jsou jinak na cestách, o přestávce jsme si v restauraci, která byla o patro níž, objednali kávu a povídali. Když se začal blížit konec přestávky, pořádali jsme jednoho z pěti číšníků, kteří v restauraci obsluhovali, o účet. V tu dobu byly v restauraci obsazeny jen tři nebo čtyři další stoly.

Protože se po delší chvíli nikdo neměl k tomu, aby s námi účet vyrovnal, znovu jsme kolemjdoucími číšníkovi zopakovali, že chceme platit. Ten odešel... a dalších pět minut nikdo nepřicházel. Dokážete si představit rozčilení, které v tuto chvíli v naší skupině panovalo. Když po několika dalších minutách stále nikdo nepřicházel, zvedli jsme se od stolu a pomalu odcházeli z restaurace, stále doufajíc, že alespoň nyní, když číšníci uvidí, že hosté odchází, si svou chybu uvědomí. A nic. Teprve když jsme byli těsně před vstupem do konferenční místnosti se přiřítil provozní z restaurace a začal křičet: "Zastavte! Utíkáte jako zloději! Co si to dovolujete, odcházet z restaurace bez zaplacení?"

Je možné polemizovat o tom, kdo byl v této situaci v právu. Skupina hostů, kteří se dvakrát domáhali účtu a řádně na něj čekali, avšak bez výsledku? Nebo provozní, který odhalil zloděje, kteří mu odcházejí z restaurace bez zaplacení? Ať se v tomto případě přidáte na stranu prvního nebo druhého, tento příklad poukazuje na pozornost, kterou musí každý manažer nebo majitel firmy věnovat standardům péče o zákazníky, řešení konfliktních situací a přístup, kterého se jim od pracovníků firmy dostává.

A jak hned zjistíte, kontrolu těchto postupů můžete provést jednoduše i ve vaší firmě...


...

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz