Stáhněte si zdarma tyto články:

Jak zvýšit prodej pomocí tzv. standardní varianty

Jedním ze sociologických jevů, na které nesmíme při prodeji zapomenout, je tzv. konformita, přizpůsobivost.

Jako lidé jsme totiž davoví tvorové a v zásadě nechceme vybočovat. Podvědomě proto vybíráme totéž, co ostatní. A snažíme se, abychom ve svých zájmech, zvycích a postupech nezůstali osamoceni.

(Pokud vás nyní napadne, že takový motorkář na Harleyi by se těmto řádkům hlasitě vysmál, všimněte si, že i on se snaží oblékat stejně, jako ostatní motorkáři. I on se snaží dělat to, co ostatní... jen v jiné skupině.)

Přestože se tedy může zdát, že svět je plný individualistů, ve skutečnosti jsme jako lidé velmi předvídatelní. A to můžeme využít k prodeji.

Víme-li, že lidé tíhnou k tomu, co...


...

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz