Stáhněte si zdarma tyto články:

Telefon jako nástroj prodeje

Telefon má obrovskou přesvědčovací sílu, ale často se tato síla obrací proti jeho uživateli.

Kolikrát se vám např. stalo, že jste se snažili někomu dovolat a spojovatelka na druhé straně vám kladla takové otázky, že jste měli pocit, že si spletla dobu a státní instituci, na které předtím pravděpodobně pracovala?

Nebo se vám stalo, že než jste člověku na druhé straně stačili říci, co potřebujete, uslyšeli jste: "Počkejte chvilku", a dalších deset minut jste poslouchali konverzaci, kterou dotyčný vedl se zákazníkem nebo s kolegou ve své kanceláři.

Takové zkušenosti jsou přinejmenším nepříjemné, přinejhorším důvodem ke změně dodavatele.

První kontakt, který telefon často obstarává, je totiž stejně důležitý, jako první dojem, který si utvoříte u člověka, se kterým jste se právě seznámili. A jakmile jednou ve vašich očích získá nálepku "tichošlápek", "hulvát" nebo "žvanil", bude se jí velmi těžce a velmi dlouho zbavovat.

Naštěstí je možné s trochou snahy, taktu a pozornosti zákazníkům ukázat, že telefon je ve vašich rukou nástrojem komunikace. Takové, která získává nové zákazníky, udržuje jejich spokojenost a šíří dobrou pověst vaší firmy.

Následující krátké tipy vám v tom pomohou...

 

Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.

Pošlete mi prosím celý článek ZDARMA na adresu...
 Váš email:
 
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz