Stáhněte si zdarma tyto články:

Konzultace ve vaší firmě

Osobní konzultace

Pavel Řehulka není typickým konzultantem, který stráví zkoumáním vaší firmy několik týdnů, zpracuje tlustou studii, spočítá hodiny a následně pošle fakturu na několik set tisíc korun za něco, co s pocitem "teoreticky zajímavé, ale v praxi nepoužitelné" následně odložíte do šuplíku.

Je zejména praktikem... a to znamená, že se neschovává za odbornou terminologii, moderní slovíčka nebo nesrozumitelné grafy a tabulky. Mluví jasně, srozumitelně a k věci. A také po svých klientech vyžaduje, aby jeho doporučení uvedli do praxe.

Pokud tedy hledáte konzultanta, jehož písemnou studií se budete moci ohánět při vnitrofiremních politických půtkách, jednání s úřady nebo pro podporu žádostí o dotace, hledáte na špatné adrese.

Pokud ale hledáte někoho, kdo se na vaši firmu podívá nezaujatýma očima a na základě svých zkušeností vám potom doporučí praktické kroky vedoucí ke zvýšení prodeje a zisku, klienti Pavla Řehulky potvrdí, že právě to si na něm cení nejvíce.

Pokud se rozhodnete jeho služeb využít, přijede do vaší firmy, promluví si s vámi, pohovoří s vašimi pracovníky, vyslechne si, co vás trápí, prohlédne si vaše prodejní výsledky ... položí vám spoustu všetečných, zkoumavých a také nepříjemných otázek... a na konci dne od něj získáte jasná doporučení: "ABC děláte dobře (a proč), EFG je nutné zrušit (a proč), IJK je nutné dělat jinak (jak a proč) a nově je nutné zavést také XYZ (jak a proč). (Rozsáhlý rozhovor o tom, zda se vám taková konzultace vyplatí a co se na ní vlastně dozvíte, najdete kliknutím sem.)

Kolik to stojí?

V přepočtu na počet hodin strávený ve vaší firmě je honorář Pavla Řehulky srovnatelný s honorářem zkušených právníků. (Např. cena 2-hodinové intenzívní konzultace v jeho kanceláři činí 5.000 Kč + DPH.) Na rozdíl od právníků vám ale peníze nepomůže utratit... ale vydělat.

Zastává totiž názor, že pokud vám jeho nápady a doporučení nevydělají alespoň dvojnásobek toho, co jste za ně zaplatili, nemusíte za ně platit ani korunu. A pokud se jej rozhodnete angažovat pro provedení "prodejního a marketingového auditu" ve vaší firmě, na tuto záruku se můžete spolehnout i vy.

Budete-li tedy posuzovat jeho doporučení podle výše honoráře, určitě není levný. Pokud ale budete posuzovat návratnost investice (kolik jste zaplatili a o kolik více jste vydělali), služby i prodejní nástroje Pavla Řehulky jsou pak zákonitě vždy výnosnou investicí.

(A vysvětlení toho, k čemu taková konzultace může být, najdete také zde.)

Celé to má ale jeden háček...

Pavla Řehulku nezastihnete ani u telefonu, ani e-mailem u počítače a vaše pozvání, aby za vámi přijel a prezentoval vám své služby, s poděkováním odmítne. Není to však výraz neprofesionality, ale naopak snaha se maximálně věnovat klientům, kteří si nechtějí jen povídat, ale skutečně svou firmu zdokonalovat a rozvíjet.

Pokud znáte jeho prodejní nástroje (a vlastnictví alespoň jednoho z nich je podmínkou případné konzultace - abyste věděli, jakým pohledem se bude na vaši firmu dívat), sami jste si už udělali úsudek o tom, zda má vaší firmě co nabídnout. Protože je ale zaměstnán vlastními aktivitami a stávajícími klienty natolik, že každý rok realizuje pouze omezený počet konzultací, prvním krokem je zjistit, zda vás vůbec může přijmout.

Zjistit to můžete rychle a jednoduše...

    1 - Stáhněte si a vyplňte tento krátký dotazník (formát PDF k nafaxování nazpět najdete zde a formát DOC k vyplnění na počítači najdete zde) a popište v něm svou situaci.

    2 - Vyplněný dotazník odešlete na kancelar@pavelrehulka.cz nebo nafaxujte na uvedené číslo.

    3 - Pracovníci z jeho kanceláře váš dotaz předají a nejpozději do týdne získáte odpověď, zda vám může pomoci a v tom případě i varianty konzultace (intenzívní, rozsáhlejší, dlouhodobá).

    4 - Pokud ano, zjistíte také podrobnosti a sami si vyberete, která z konzultačních variant vám bude vyhovovat nejvíce (od krátké intenzivní až po celoroční).

    5 - A jakmile si vše odsouhlasíte a domluvíte termín, obratem obdržíte tzv. "předkonzultační dotazník", který pomůže PŘ zjistit o vaší firmě další podrobnosti a dopředu se také na vaše setkání připravit.

Pavel Řehulka z časových důvodů bohužel nemůže přijmout všechny zájemce o konzultaci, pokud se však stanete jeho klientem, nebude plýtvat vaším časem a vždy budete mít jistotu, že vaše spolupráce bude mít jasnou, strukturovanou a efektivní podobu.

Měli bychom na tuto stránku doplnit nějakou informaci? Jakou?
Kontakt na expedici vašich objednávek (vydavatelství):
585 227 076 Ostatní dotazy a zprávy adresujte prosím na kancelar@pavelrehulka.cz